landet ?

jag har tänkt lite och efter två helgen med en hel del festande
så kan det vara skönt att komma i väg och träffa släkten och
bara ta de lugnt. så jag funderar på om jag ska åka ner med
dom på onsdag, så kan jag passa på att köra bil också eftersom
jag kör upp snart :D menmen får se, bestämmer mig imorrn!

idag så vaknade jag hos majk skit sliten av att niklas kommer in
och vrålar, haha. går upp till dom andra som är hur pigga som
helst och segar med dom istället. sen kommer sofie och bejron
och hämtar mig så åker vi och plockar upp rocky hos mamma
och åker hem till dom i lövis och hänger lite, tar en repa till täby
och hämtar bejrons telefon sen hem till mamma och baaara
slappa i soffan! jag ska sova här i natt för jag ska till tandläkaren
imorrn bitti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0