mooonday!

idag har jag shoppat ytterliggare det vart:
fem par linnen, vitt, grått, blått gult & svart
två par shorts, rosa och vita
ett par skor, SÅ JÄVLA NÖJD!!
hårborttagningskräm

idag gick jag upp vid halv 10, duschade och pluggade lite
hade sen körlektion 10,30. sen när jag va tillbaka till skolan
så satte vi oss och pluggade igen sen iväg och shoppa när
vi kom tillbaka till skolan satte vi oss och pluggade IGEN sen
var det dags för teorilektion. sen gick vi och handlade mat,
honungsgriljerade kamben med potatissallad med aioli smak.
hur gott som helst! snart ska jag kladda ner mig med brunutansol
och hårborttagnings medel. sen så är det dags att plugga once again.

imorgon har jag körlektion 13,00 sen 14,30 ska jag tatuera mig :D
vid fyra tiden imorrn ska vi åka till en flygplats för att göra en
riskutbilding!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0