piss väder!

jag vart väckt av hundarna vid halv 9 i morse, så då klev jag upp kastade
på mig första bästa myskläder jag hittade och sen bar det iväg på promis
jag trodde att vivo öppnade 8 så jag gick dit men dom öppade 9 så jag fick
stå och vänta i 100år. sen när jag stog där kom grannen med henne son
så jag fick några minuters sällskap! när jag kom hem la jag mig i soffan
sen upptäckte jag att ja va vrålhungrig så jag kokade ihop lite nudlar sen
deckade jag på soffan i två timmar :p snart ska jag steka lite hamburgare,
har typ ingen mat hemma. ska snål åka med marianne och stor handla lite
när hon kommer och hämtar hugo tror jag ;D

juuuste, ngn som vet hur det blir med den där förbannade buss strejken?
pallar inte sitta fast i rotebro i 7 veckor liksom..

förövrigt är det sjukt dåligt väder, jag och doggarna skulle kasta lite boll,
men det gick i 10 min sen började det regna =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0