sista dagen :(

utanför är det en gubbe som om och om igen försöker
sig på att cykla men han har ramlat 3 ggr, är han riktigt
full ?! eller vad är det som är fel ?

idag har vi kört halkbanan, det var jätte nervöst i början.
men när vi väl satt oss i bilarna släppte det. det var
riktigt roligt faktiskt! är riktigt nöjd med mina bromssträckor.
Jag och Sabine gick och åt på en China resturang som ligger
på samma gata som skolan, det var riktigt gott :D sen satte
vi oss och försökte plugga, men det orkade vi inte. det kändes
så uttjatat. imorgon ska vi åka klockan 8 med bussen till Falun
för att skriva teori provet. HOPPAS HOPPAS HOPPAS att det
går bra! men allt annat har gått bra så att jag hoppas att provet
flyter i samma ström. :p

jag vill verkligen inte åka hem, klart att det blir roligt att fira alla som
tar studenten, men jag har haft det så bra här uppe. det går inte att
beskriva med ord! roliga människor, KANON väder, bara slippa den
trista vardagen, ja du ALLT har vart bra här uppe! tvekar inte en sekund
på att tillbringa min semester här :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0