sunday

den här helgen har varit lagom sliten, började i torsdags!
vid 5 tiden i torsdags kom jag hem ifrån Mora kastade in
väskor och alla saker, sen kom jesper och hämtade mig
först åkte vi till bolaget här i Rotebro sen så åkte vi vidare
till det i Arninge, sen raka hem till Niklas som hade
mottagning så där var det fest :) sen vidare till tegel där
vi spenderade våran kväll.. det var roligt. i fredags så satte
vi igång vid 11, inte bra! jag va lagom sliten och slirig..
sen igår så skulle jag ta det lugnt men så ringer bejron
och tjatar om att jag ska följa med hem till dom och grilla,
så det gjorde jag. det var jag Lina sara sofie bejron tommy
jonte och mirella det var trevligt :) vid 12 tiden så ska Lina
och Sara åka till berga så jag tog chansen att komma ner
så då åkte jag hem till chris där det var lite folk.. idag så
har jag bara slappat, träffade marianne med hundarna en
stund tills jätte snälla Jesper kan köra hem mig :D det var
riktig tur att han kunde det för annars hade det inte varit kul
för rocky.

bilderna från helgen och mora ligger på facebook,
orkar verkligen inte lägga upp dom nu igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0