wiho

11.07 ska jag ta bussen ner till stationen för att sen åka till Linas salong
och färga håret, är lite läskigt, har inte gjort något drastiskt med mitt hår
under hela mitt långa liv. för mig var det ett stort steg att klippa sne lugg
haha. menmen får hoppas att jag blir nöjd, sen ska jag åka vidare till
Sabine och träffa henne :) det blir mycket åkandes av idag.

jag har fått svar från ett jobb i mörby och dom tycker jag låter intressant
och vill att jag provjobbar :D hoppas att jag får det!
tycker det är så grymt tråkigt att bara sitta hemma hela dagarna när
alla andra jobbar eller har ngt annat för sig, det är ändå inga av mina
vänner som vill komma hit! dom tycker att det "är för långt" latmaskar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0