,

igår var det fest som gällde, lina kom till mig vid 6 vi käkade hemma gjorda
hamburgare sen klippte hon mig och satte i löshår. efter de klippte hon mamma
och nicole sen var de dags att göra sig i ordning. vi knatade till majk och där var de
feeest. vid två tiden gick vi till statoil och åt "mosis" sen tog vi en taxi till röding. där
var de inte så mkt folk men de var trevligt.

idag har jag mått som så in i helvete dåligt. men får skylla mig själv!!
nu ligger jag och kollar på "the perfect man", as bra film!
imorrn är de sova som gäller.. jag ska sova sova sova tills
nästa helg hahah . kanske ska åka till lina på onsdag och
chilla där ett par dagar :) äta god mat och bara ta de lungt
på fredag är de återbesök på sjukhuset. hoppas jag blir av
med allt bandage och medicin..

nu ska jag prata lite med syster sen kolla slutet på filmen.
PUSS & GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0