.

hur ska jag orka ?

orken vart tog den vägen ?
skulle börjat jobba idag men jag orkade verkligen inte
håller jag på att bli sjuk ? är jag fortfarande sliten efter operatioen ?
håller jag på att hamna i skiten igen ? GE MIG ETT SVAR
är sjukt seg och trött hela tiden!

aja, slut på tråkigheterna eller jaa.
igår frågade mia om jag ville åka med henne till åre på torsdag
SJUKT kul tänker jag, men är man en fattig människa måste
man planera sånt där 100 år i förväg. så jag får stanna i åkersberga och
tråka, en rolig grej är ju att jag ska fira elin på tommys på lördag :D
kom dit allihopa!
sen ska jag träffa min hanna på onsdag :) <3


aja hoppas orken hinner i fatt mig snart, annars kan det sluta illa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0