?

Jag kan inte sova, så jag snodde en lista!

Vilka är ditt favoritpar skor?
hmm.. svårt, meen mina vita nike skor är nog dom bästa
Vad gör du? kollar på the girls of the playboy mansion
När drack du sprit senast? i fredags
Har du lugg? en sne sak
Fest eller slacking? feest
Gillar du sport? jora de e kul
Vill du ha barn? ett, eller kanske två.
Vilka språk kan du? Svenska och engelska
Borde man röka på pubar? på vissa ställen i lokalerna
Är du stolt över ditt liv? nej, finns vissa saker man kan ändra på
Vilken stad vill du åka till i skrivande stund? NY
Har du ngr trummor?
1 i koskinn från afrika :p
Tittar du mkt på tv? jaa lite för mkt ibland
Har du varit med i lokaltidningen? Japp,
Vad kostar det du har på dig? trosor, 70 kr från hm :p
Vilken färg har dina väggar? Vita tråkiga fula
Vad gör du när du inte kan sova? kollar på tv
Har du duschat idag? jaapp
Brukar du läsa horoskop, isf brukar de stämma? Ibland
Bästa fikat? Gamla snövit måste jag säga..
Det dyraste du äger? Bilen
Favoritpålägg? Kalkonskinka
Vad är det för färg på byxorna du har på dig? har inga byxor på mig
Vad åt du senast? riskakor med pizzasmak
Favoritmånad? Juli
Favoritdag? Fre el. lör
Choklad eller vanilj? Vanilj
Vad har du för färg på tandborsten? blå/vit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0