.

nu sitter jag och kollar på made så grymt bra program :)
har varit med marianne och hämtat hundarna på hundpensionatet
de var typ 50 hundar som satt skällde när vi kom. fy fan vilket oljud.
sen åkte vi till runö kursgård så dom fick springa lite. där var de en
kille som kastade frisbee och vem skulle ta den, jo rocky!! så han
snodde en och sprang runt med den i munnen. HAHAH fy fan vad
pinsamt. på hemvägen svängde vi förbi Mc donald´s Fy skäms på
mig som äter sån skit :p men jag var jätte sugen..
 
Jag ska åka med Lina & co på kryssning, om jag får hundvakt.
HOPPAS HOPPAS HOPPAS. älskar kryssningar!!
imorgon blir de ut på äventyr till ikea . :D shoppa shoppa shoppa
haha, nu ska jag kolla klart på programmet, har redan sett de här
avsnittet men men .

image7
Det är inte lätt att va snygg 04.30 en söndag morgon HAH

PUSSSS

Kommentarer
Postat av: stepha9

Vad söta ni är..

2008-03-14 @ 11:22:23
URL: http://www.cosanostra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0