friiiday :)

fredag igen nudå.. och vad ska man göra ? det blir nog att jag träffar nikki enstund
på akter dricker en cola eller två och myser. sen träffar jag någon annan mupp ;p
just nu sitter jag i min säng vart vaken i ca 1 timme ska snart gå och äta min varma
koppen - minestrone, såååå god :) med lite wasa sport till. mkt gott!!
igår fick jag mina nya telefon Sony ericsson K810i (gammal modell, i knoow)
men jag äääälskar den :p så om ni vet ngn som vill köpa en telefon, Samsung u600
hör av er.. helgen blir lugn och nykter eftersom jag äter medicin vågar inte ta några
dumma chanser! men man kan ha kul ändå. imorgon ska jag försöka ha en filmkväll
men lär ju inte få med mig någon hah får bli syster jag terroriserar men jag är lika glad
ändå . mitt liv är "perfekt" just nu, jag är glad. operationen gick som över förväntan. jag
har underbara vänner. och hemma fungerar det någorlunda bra :) + att jag är SKULDFRI :D

nästa vecka blir de ikea sjuukt kul :D jag har lagt en budget på 2000
jag behöver maaassa förvaring för mitt rum ser ut som en soptipp hah
allting är intryckt i ngt ledigt hörn. sen behöver jag en tvbänk för min står
på en övergiven tvättkorg haha sen ska jag köpa lite annat smått och gott
funderar också på att måla en av väggarna svart och måla schabloner på i
guld :) men orkar jag sätta igång och måla ? ;p

nu ska jag äta och glo på tv . PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0