fylldagar.

kryssningen var galen som skrivet, igår när vi vart hos lina ett tag
och "fräschat" upp oss åkte vi till tegel. där var det ett antal som
var med på kryssningen och annat folk. det var kul och jag var pigg
för att sovit tre timmar under ca 40.. men men vi parta på TILLS jag
ska gå ner för en av tegels typ två trappor, men missar ett trappsteg
av två och faller rakt ner i marken, men alkohol i kroppen känner man
inte lika mycket smärta som nykter så jag haltar vidare och frågar om
en linda. men de finns ingen, jag och lina får stjuss av en snäll mohammed
hem till åkersberga men vill inte gå hem så dum somjag är letar jag efterfest
men vi kom till statoil och åt.. sen hem. kunde inte sova. sen vid 6 tiden fick
jag en s grym smärta. usch, jag visste inte vart jag skulle ta vägen så jag
väcker mamma hon trycker i mig voltaren och panodil till slut somnar jag.
så idag bar det av till akuten, var inte så mycket folk så det gick ganska
snabbt. först trodde dom att fotleden va av men efter 2000 röntgen bilder
från alla möjliga vinklar och håll så visar det sig att alla ben är hela. :D
HALLELULJA..


jag är ledsen att jag inte svarat idag/kväll. men jag är helt slut.

jag hör av er imorgon för nu ska jag sova . jobb imorrn på kryckor

HAHA



tack för att du öppnade dig för mig, det betyder..

jag finns vid din sida. du klarar det <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0