glad påsk på er!

idag orkade jag ta mig till jobbet en liten stund :) guuud vad jag saknat mina små charmtroll.  dom är så gulliga! när jag skulle gå hem så kom dom allihop och skulle krama mig och önska mig gladpåsk :) nu ska jag vara hemma ytterliggare ett tag, ska jobba igen först om en vecka! fick min lönespec idag och jag vart sjukt nöjd över vad som stod på den :p ikväll ska jag bara ta det lungt kanske hyra film.. det skulle va mysigt . mamma ska laga mat för en gångs skull så då slipper man det . hah! kycklingfilé, currysås och ris blir det.

rocky ligger och sover och det ser jätte skönt ut. jag ska nog också sova lite snart. ska kolla klart på the nanny först. dom firar sin årsdag och jag vill också vara kär och ha någon som sover brevid mig och håller om mig. efter 4 år som singel börjar man tröttna på ensamheten :p får åka på raggningsturné i sommar hahah.


Kommentarer
Postat av: Nikki

jag är på, på den där raggnings turnén.. efter 19år som singel är man också ganska less vill jag meddela (egentligen tjugo eftersom man redan levt ett år när man fyller ett) speciellt när man börjar bli gammal och gaggig..

2008-03-20 @ 17:29:20
URL: http://discone.blogg.se
Postat av: ägaren av denna blogg.

du är så varmt välkommen, vi tar fiestan och åker svergie runt och raggar HAH

2008-03-20 @ 21:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0