helgen

i helgen var Laaajno här och störde ;) haha i fredags var vi på tommys
det var sjukt kul. till en början så var de jätte tråkigt men vi kom jääätte
tidigt. sen så tröttnade vi och skulle gå men då möter vi några vänner
vid insläppet och då ångrar vi oss. vi krökade som aldrig förr, dansade
och hade kul. vi 3 så stängde dom och då var vi fortfarande party sugna
så vi drog med storebror och hans kompisar till Kri där fortsatte festen
till typ halv 6 uschusch. igår var jag så sliiten så jag orkade inte med
något. har till och med kännt mig sliten idag!

jag har övningskört idag, fast vi tog inte min bil utan mariannes :)
sjukt kul att köra den, monsterbilen jämnfört med min lilla plutt
bil :p det gick som en dans på rosor att köra :D körkort snaaart
hoppas jag  ;D

ikväll blir det andra avenyn och fiiilm!
PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0