myser hos lina:D

nu sitter jag i linas lägenhet och hon är på praktiken, ska snart
gå ner dit så ska jag va modell för henne :D igår kom jag hit vid fyra
så gick vi och handlade så gick vi hit och lagade & åt tacos . goooott!
jag sov som en guuud i natt, hennes soffa är den skönaste jag
någonsin sovit på :p haha .

igår var linas kompis här från hultsfred och när vi gått med honom till
t-banan så kommer vi runt hörnet på hennes hus och då är de någon
som säger: FUCK YOU! då är de en alkis som sitter och krämar utanför
hennes hus . HAHAH fy fan vad äckligt det va. och när jag vaknade
så hade jag fått ett sms av lina där de står:
Den bajsande alkisen lämnade kalsonger och strumpor också:S

Hahah hur normalt funtad var den människan liksom...

idag ska vi hyra film :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0