onsdag

snart är ytterligare en vecka över, sköönt. ett steg närmre sommaren.
men man får ju inte så höga förväntningar om en bra sommar med
snöstorm i slutet av mars ? hmm..

Jag har vart hemma idag också känner mig inte riktigt pigg ännu för att
jobba.. men imorrn hoppas jag på att kunna gå dit. sista dagen innan
lovet för klok som man är hade jag total glömt att långfredagen är en röd
dag. meen de kom som en glad nyhet :D ikväll ska jag ligga bänkad framför
tvn för först är det topmodel sen girls of the playboy mansion. nu är det
simpsons :) det blir nog inget akter ikväll med hanna för jag är för seg!
hoppas att jag är bättre imorrn så att jag kan träffa madde!

Kryssningen vi ska åka på tisdag är tydligen slutsåld. sjuukt najs :D
men trist ändå för att mia och hennes kompisar skulle också åkt
med den båten. och sofie och bejron kanske skulle åkt med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0