påskdagen

nyvaken, sjuk och jävlig är hur jag känner mig just nu! uschusch..
va hemma igår, orkade verkligen gå sen vill jag bli frisk så fort
som möjligt. hoooppas inte att det håller i sig till tisdag då vi ska
åka på kryssning! jaja, hoppas alla hade roligt igår och att elin
och johanna är nöjda med sin fest :) idag ska jag bara ligga i
min säng och kolla på tv försöka sova så mycket som möjligt
kunde knappt sova, låg bara och vände å vred på mig och
drömde massa skumma saker.. min fjärrkontroll till tvn är borta
det är sjukt jobbigt för nu är det momento på tv. BLÄÄ

igår var det film dag som gällde,
1a - en värsting till syster 2
ÄLSKAR verkligen den filmen.
2a - Kung arthur
den funkade vell, sett bättre.
3a - slutet av tjocktjuven
helt vrickad film..
4a - någon på 6an
den va sådär, konstig handling!

idag ska jag satsa på ytterliggare en mys dag.
syster är ledig så hon får var mitt sällskap :)



älskling när han var liten <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0