shuuue

idag ska jag till min Lina i stan och mysa :) jag ska laga tacos till henne
för hon äter bara en massa skräpmat hela tiden ;p igår var jag på akterbaren
och drack lite öl med hanna jamie tobbe tomas tj towa stefan och hans tjej.
det var mysiiigt :D innan jag åker till Lina ska jag och towa hämta kryssnings
biljetterna och sen är hon snäll och kör mig till mörby så då är det bara att ta
t-banan hem till Laaaajno . ska vara där tills på fredag och bara slappa och
umgås.. vi gör det alldeles för lite ibland! på fredag ska jag på återbesök på
sjukhuset, hoppas allt står rätt till.

igår var vi på ikea, jag köpte mest en massa nödvändiga saker som förvarings
lådor, ljus, och sängkläder.. när vi skulle åka till ikea körde vi av på fel väg så
istället för att åka till ikea i barkarby tog vi en sightseeing tur till det i Uppsala :p


KRYSSNING 25/3 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0