sjuk ?

jag vaknade i morse att jag var som en zombie, när jag känner efter så inser jag
att jag åkt på en förkylning, eller jag trodde ju att jag blivit av med den. Meen den
dök upp igen, ännu värre!! jag hoppas att jag verkligen är piggare ikväll.. sjukdomar
är piss!! menmen får vila lite. just nu pratar jag med min syster som är på jobbet och
har tråkigt. jag skulle vilja gå ner till henne och äta något gott. men jag har ingen ork
för det! hon tog med sig smörgåstårta igår från jobbet, JAG ÄLSKAR HENNE FÖR DET.
det är det bästa jag vet.. MUMMA!! det finns till och med en bit kvar som jag ska smälla i
mig snart :) lyckliga påsk! Vid 5 tiden kommer lina hit och då ska vi bege oss till Nikki
och förkröka innan utgången till tommys. om jag som sagt mår bättre, annars blir det
en hemma kväll för mig :(


image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0