slitet..

jag är på riktigt blogg humör idag.. haha men jag har inte så myckeet att skriva. eller
jag har alltid en massa hyss för mig men det ska inte nämnas offentligt alla gånger.
jag har försökt att fixa till min blogg så att den inte ska se så elädig ut, men det gick ju
bra ? nejneej! jag kom på idag att vi ska säga upp vårat bredband och skaffa ett mobilt
i stället. dom funkar exakt lika bra. och ingen av oss spelar ju på internet förutom på king.com
som är rooooligast! och den ända datorn som vi använder internet på eftersom dom andra
är cp är min bärbara.. då kommer vi spara typ 300 varje måndad. Ja jag vet vi har ett sjukt
dyrt bredband.. nog om bredband, jag är aas taggad inför kryssningen och elin och johannas
fest imorgon ska bli så kuuul :D men jag har haft satans ont i ryggen idag efter gårdagens
bravader.. hoppas verkligen att det går över så att jag kan gå imorrn! men jag tar alltid ut de
värsta av situationer. hah nu ska jag få i mig lite sömn och hoppas på välmående imorgon..

image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0