tjohoo

nu ligger jag i sängen efter en lååång dag, imorse vaknade jag vid 10
gick upp gjorde mig iodrning och haltade till jobbet. det var bara 8 barn
där idag så vi åt lunch, spelade lite spel och kollade på en film. vi kunde
stänga runt halv 5 tiden så det var skönt. vid grinden möter jag marianne
som ska hämta jacob och jonathan så jag åker med dom hem till henne
och hjälper till att baka pizza, små grabbarna badade bubbelbad och lekte
med alla djuren. det var mysigt att vara där :) vid 8 tiden stjussade hon hem
mig då mötte jag nikki på en cigg . snart ska jag möta Lina Adolfi vi ska hänga
lite och snacka lite skit. det var allt för länge sen. ska nog dra med henne till
statoil så jag kan fylla på min telefon och köpa något gott. imorgon har jag lust
att åka till arninge och shoppa skor. dom har fått in jätte fina vår/sommar skor
på skopunkten. det ska ju tydligen bli varmt i helgen, hoppas verkligen det är
sant. men det är inte att lita på de här vädret eftersom det kom snö i slutet av mars..
menmen! annars blir helgen lugn. måste ta tag i mitt jobbande och min skadade
fot måste bli bra. städdag på söndag iaf, bläääääää! någon som är jätte städsugen
hör av er. inte så troligt ;p haha

ska boka min intensiv kurs nästa vecka, äntligen!
jag vill bara ha det där körkortet så jag kan bege
mig ut på äventyr.. första äventyret styrs mot mitt
älskade rättvik. så fiiiiiiint där uppe!

dom här skorna ska jag ha:


dom sista hade jag ett par av förr året, dröömskor :D

den här jackan vill jag också ha:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0