tralalaa

nu sitter jag i min säng och dööör för att jag är slut i hela kroppen
och har ont i halsen :( har typ gått och blivit sjuk... SKIT OCKSÅ

idag har jag tagit ledigt från jobbet igår också för att vila upp mig
hoppas att jag kan gå till jobbet imorrn för jag saknar min små
söta ungar.. nu är de bara 1 vecka kvar till kryssningen :D
det kommer bli så sjukt kul, men kommer va så mycket blandade
männsiskor så hoppas att det inte blir nå bråk! meeen de blir det
säkert inte. idag ska jag bara slappa och kolla på tv, kanske köra lite
senare ikväll :) på torsdag ska jag träffa Madde som var typ 1000 år
sen, eller vi har träffats ute med inte riktigt umgåtts. det ska bli super
mysigt . på lördag blir det 20års fest på tommys för Elin och Johanna,
kom dit gott folk.. annars blir det nog lungt.

nästa vecka är det lov, kommer säkert att jobba. men inte onsdag!

Kommentarer
Postat av: Sara

jag behöver hjälp - vilken mobil ska jag välja? förslag, tack!
ha en bra dag ^^

2008-03-18 @ 14:57:54
URL: http://www.saranilsssson.blogg.se
Postat av: Markus T

surt att vara sjuk :/
vad jobbar du med?

Ha en bra kväll!

2008-03-18 @ 17:48:22
URL: http://tabyiron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0