:/

jag ligger i soffan och funderar å funderar men kommer inte fram
till ett skit! jag orkar verkligen inte ta det här beslutet just nu! jag
skulle ju ta maj månad till att göra mig hel, inte ta ett livsbeslut
för den ena eller svika den andra ? jag är allvarligt talat inte i så
bra psykiskt välmående att jag tror att jag klarar av detta. kan inte
någon underbar otroligt bra människa komma fram till mig och säga
du behöver inte men nej! som vanligt så måste jag ta tag i allting..
jag ville bara hjälpa och det gör jag iofs nu också men på ett eller
annat vis blir det fel i ena änden och rätt i den andra. den här månaden
har jag allt annat än ingenting att tänka på:
körkort
det där!
ställa in mig i mitt nya hem
jobb
framtiden(hösten)
utredningar
sist men inte minst, mig själv!

jag kanske låter hur egoistisk som helst som skriver att jag behöver tänka
mest på mig själv, men ni som vet förstår! att jag för en gångs skull
behöver ta itu med mina problem och inte bara förbi se dom som jag
alltid gjort. det är nog därför jag mår som jag mår! att jag tänkt på allt
om kring mig ist för mig själv.. jag vet inte, det är det jag måste lista ut!

wellwell, hoppas att skivan blir en dröm så att jag får ngt roligt att
tänka på ...

Kommentarer
Postat av: lina

ta dig själv i första hand

2008-05-14 @ 23:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0