2:A DAGEN

andra dagen i Mora, idag har jag köpt kläder eftersom jag tagit med
mig för lite.. haft körlektion, pluggat lite grann, haft teori lektion och så
grillade vi nere vid siljan och drack en varsin öl :) sabine, en tjej som
också bor här har fixat mina naglar :D
idag har jag tagit halvt en vilodag imorgon kör jag på stenhårt så att jag
klarar alla "faser" innan helgen. halkbanan körs på onsdag nästa vecka
och teorin skrivs på torsdag nästa vecka! nervigt är det må jag säga!
imorrn har jag körlektion 15,30, då ska vi öva på att stå stilla i en backe
och starta i backe. idag övade vi på krypkörning och annat.

och min snutteplutt rocky är sjuk :( han hade kräkts hela dagen igår,
och vetrinären hade sagt att mamma skulle avvakta men imorse när
hon gick upp så låg han kvar OCH DET GÖR HAN VERKLIGEN INTE
OM HAN ÄR FRISK.. så hon hade ringt igen, så hade han fått åka till
vetrinären och har legat med dropp hela dagen. men nu är han hemma
igen. han hade fått någon infektion :( älsklingen då..
det ska alltid hända en massa skit när jag inte är hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0