3:E DAGEN

tredje dagen här i Mora, idag så gick jag upp vid halv 10 vaknade
till lite och gick ner och satte mig vid sjön och pluggade i solen:)
sen gick vi och åt lunch på en pizzeria sen tillbaka till skolan och
plugga! halv 4 hade jag min tredje körlektion, och det gick SUPER
bra. jag var riktigt nöjd efter den. jag har också klarat A & B faserna
på datorn och imorgon blir jag förhoppningsvis klar med C & F så
att jag kan börja nöta Reptions fasen, sen är det bara att tuta och köra
med "the big test" :p har faktiskt ingen hemlängtan alls, trivs kanon bra
här uppe. trevliga människor, fint väder & omgivning. det känns faktiskt
som om jag är på semester haha. kan starkt rekomendera att åka hit
på sommaren, eller rättvik som är ännu finare!

Rocky min lille älskling mår lite bättre sa mamma, han har lärt
sig hur han ska spotta ut medicinen och hur man vägrar. man är
ganska smart när man väger ca 4kg och kan slingra sig ur två
vuxna människors grepp. haha, saknar honom! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0