4:E DAGEN

idag körde jag halv 11, gick super bra idag med :) sen när
vi kom tillbaka till skolan pluggade jag lite sen gick vi ner till
glassbaren och åt en glass. när vi kom tillbaka tog jag en liten
"power nap" sen satte pluggandet igång igen, har precis klarat
fas C så nu måste jag bara klara repitionsfasen 3 ggr innan jag
är redo för Teori provet, har fram tills tisdag på mig! hoppas att
jag klarar det. snart ska grabbarna bjuda på mat eftersom vi tjejer
gjorde det i tisdags, blir grillning idag också :)

imorgon är det fredag, "ledig" hela helgen, orkar inte åka hem så
jag stannar kvar. blir nog mest bara en massa plugg. vi kanske
skulle gå ut någon dag också.


GRATTIS HANNA ÄLSKLING ytterligare än gång :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0