5:E DAGEN

på tisdag ska jag tatuera mig :D:D det blir pappas och michaélas
person nummer på underarmen. gick in till tatueraren idag och
frågade om dom hade någon tid, då sa dom att dom hade en om
en månad!? men jag lyckades få en på tisdag ändå ;D lite nervigt
är det. idag har jag haft körlektion sen har jag pluggat lite på datorn,
jag och daniel gick och åt Lunchbuffé också. nu är dom andra och
handlar vi ska äta hemmagjorda hamburgare, SMASKENS! får se
vad vi annars ska göra ikväll, vi är bara 3 kvar nu eller egentligen 4
men den fjärde åker hem ikväll. Kommer att bli ganska tomt.. men
det blir jääte lugnt och massa tid till att plugga (hoppas). det är inte
långt kvar nu tills jag ska skriva!

jag har shoppat lite:
två tröjor - en rosa & en gul
en grön tjocktröja
brun utan sol spray
sminkborttagningskräm
bamse solkräm, haha
jeanskjol
3 linnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0