...

idag är det skiva, frisörernas alltså linas och andras :)

min hemresa kan vart den sämsta idag, först är jag jätte
glad över att jag kommer hinna med 16.05 tåget från
åkersberga men nej då är det försenat ca 30 min för
att polisen hittat på ngt skoj i täby :@ när jag väl kommit
till mörby så ska jag gå till bussen, då halkar lilla nathalie
i en lerig backe! som tur var vart jag inte skitig eller missade
bussen men det var PINSAMT! vid danderyd blir jag kissnödig
och va tills jag kom hem för ca 10 min sen. 2 jävla timmar tog
det att ta mig hem idag, INTE OKEJ!

well well.. hoppas kvällen blir lyckad. fast att man har vetskapen
i huvudet att man ska jobba imorrn!

nu blir det pyttipanna och bad . PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0