.



Jag vill ha dom här skorna, men dom finns inte
i min storlek någonstans. vet ngn var dom finns i stl. 37?


jag har varit i Infra City nu, och det var ett riktigt krångel
att ta sig till rusta jag höll på att gå rätt ut på motorvägen hah.
jag införskaffade mig:
- disktrasor
- förlängningssladd
- strumpor
- schampo + duschkräm
- tandborste
- slaskrensare
- hundleksak
- pennor
- kollegieblock

bara tråkiga nödväniga saker :p
imorgon ska jag ta en sväng i stan innan jag åker iväg
köpa lite kläder :)

Kommentarer
Postat av: S

Kul med liiite shopping, även fast det var mest nödvändiga grejer!! =) hehe

//S

2008-05-24 @ 15:06:53
URL: http://lifeofsuneeta.blogg.se
Postat av: NIKKI

ingen aning.. ja vill också ha dom.. men inte i min strl finns dom heller.. skit liv..

2008-05-25 @ 16:06:26
Postat av: majk

sicket sammanträffande, jag har också storlek 37:O

2008-05-30 @ 22:53:10
URL: http://mikaelharmen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0