första dagen i dalaarna

nu sitter jag här i mora, kom med tåget vid halv 8 igår kväll.
uppe med tuppen vid 8 imorse (vart väckt av pratande folk
utanför min dörr) gick upp å käkade en Wasa macka sen satte
pluggandet igång, kvart över elva hade jag min första lektion,
gick sisodär. körlektion imorrn igen! det bor ett gäng sköna
människor här också.. annars är de bara plugg, plugg å mera
plugg + körande.. har insett nu att jag tagit med mig för lite kläder
så de ska jag införskaffa mig någon dag! finns inte så mkt affärer
här typ JC & lindex haha! menmen hoppas jag hittar ngt passande.

skriver mer när jag har tid. PUSSS

Kommentarer
Postat av: lina

du kommer klara det där galant,
mamma hälsar lycka till med en jääätte kram!
saknary stump!

2008-05-26 @ 21:11:46
URL: http://onceinalifetime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0