friiday

igår va de mösspåtagning för röllingby, va först och åt med två
ungdomar från Kenya som min mamma jobbat med! sen gick
jag och mötte hanna och sanna, vi knatade till tommys och jag
skulle pront vara nykter jag ta EN cider, men den ena blev två
osv... + groggar och annat! jag sarah och massa andra knatade
till statoil runt 2, men sen försvann Sarah ? och jag vart kvar ett
bra tag, det var brottningsmatcher, panik, möten med gamla
vänner och nya! sen vid 3 snåret kom jag på att jag hade mammas
nyklar som jag inte alls hade en aning om.. haha så jag gick dit och
sov. idag har jag jobbat, visst är jag duktig ? har varit lite såsig men
det har funkat. nu är jag äntligen hemma, ligger i Linas säng som
en zombie. Mamma är här och snart kommer Linas föräldrar,
vi ska äta Tacos och mysa :) ikväll är det fest i jakobsberg men
jag vet inte om jag orkar ta mig ut idag igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0