fy

jag känner mig fortfarande bakfull efter valborgs bravader, FY
och snart ska jag bege mig till en ny fest.. det blir lugnt från och
med imorgon. ska snart klä på mig efter ett efterlängtat bad, njöt
inte lika mycket av det igår eftersom jag somnade och vaknade
till under vattenytan(farligt) då tänkte jag att det var nog inte så
bra att jag låg kvar i badkaret.. stephanie kommer säkert hit
alldeles strax!

var på samtal, fick ut typ nada av det! som förväntat. men jag får
ge det en chans. mannen jag pratade med var hur nervös som
helst, vrf ? det är ju hans jobb att lyssna på andras problem. till
och med han sa jisses efter ett års förklarande om mitt liv! blä
för hjärnskrynklare hah! menmen ska dit igen någon gång om
ett tag, hoppas verkligen att de går som jag vill nu. som hugo
brukar säga: sista chansen nu! går inte till en kotte till och säger
samma historia om mitt knaggliga liv som jag gjort till ca 30pers
NU FÅR DE VARA NOOOOG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0