JAG ÅKER IMORGON :D

imorgon bär det av mot Mora & körkort :D lite pirrigt att åka
iväg själv.. igår hade jag och Lina middag här med mamma
och hennes föräldrar, det var mysigt :) sen åkte dom hem +
Lina så jag vart kvar ensam och kollade på film.
nu har jag betalat alla räkningar, ska snart ta mig ner till
Infra City och handla lite inför resan.. måste också skriva
en packlista över allt viktigt jag ska ha med mig, för jag är
 en expert på att glömma viktiga saker. skulle va typiskt mig
att glömma typ körkortstillståndet eller något haha! eller
mina glasögon (får inte köra bil utan dom) hahah! menmen
hoppas allt går i min väg dom här veckorna jag är där och att
jag träffar massa roligt nytt folk :) nu ska jag börja packa,

wish me luck!

Kommentarer
Postat av: sannah

Heej! Vill du ha en ny design? Kika in hos mig, jag lottar ut nya varje dag=) saanzil.blogg.se

2008-05-24 @ 11:52:40
URL: http://saanzil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0