lördag

igår var vi på BP3 & HP3´s skiva, det var maskerad tema
jag va magnus uggla
lina och victoria va dom där små eniro gubbarna
emelie va en djävul
annica en fé
och nikki en flaggstång haha

vi satt här alla ovannämda plus rasmus och martin och förade
sen åkte vi in till april, jag nikki och emelie skulle gå och kissa
på donken, sen gick vi vilse. fast vi kom in på rätt spår ganska
snabbt igen haha! skivan var rolig enstund, sen så vart det en-
formigt och segt i slutet..

idag skulle jag åkt och hämtat min hund i uppsala hos mamma
och hennes kille men jag slipper det för dom ville ha honom kvar
jag tkr det bara är skönt för då slipper jag tänka på honom :p

nu ska jag sooooova, om det går
för jag vaknade 8 i morse och kunde inte somna om....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0