ny vecka!

är hemma idag, är sådär förbannat trött jag blir ibland!
fy jag får dåligt samvete när jag tänker på hur mycket
min chef ställer upp för mig så blir det såhär! men det
är faktiskt inte mycket jag kan göra åt innan jag får
medicinerna!

helgen:
fredagen spenderades på balkongen med Lina vi gick en
promenad och låg i hängmattan och pratade.. lördagen,
det skulle komma folk hit men det gjorde det inte så vi åkte
med Basse som jobbar här ute i ghettot :p och åkte till
åkersberga, först hem till Simen sen vidare till Röding sen
i helt jävla onödan åkte vi till trå tog bussen tiill centrum sen
vidare hem till Robin där deckade Lina så jag gick vidare till
chippen... vart väckt vid 1 då lina ringer och säger att vi får
stjuss hem. så vi åkte hem med robin och viktor och låg i
solen sen kom jesper adam och rille och vi satt och babblade
på balkongen sen åkte vi till donken och coop sen hem igen och
spelade fotboll!

nu ska jag ta mig i kragen och åka till Pris extra och jysk :p

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

ha en bra vecka!

2008-05-12 @ 12:10:50
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0