sällskap ?

nu är lugnet här hemma lite småtråkigt och halvläskigt. har förflyttat
mig från soffan in i mammas lilla skrymsle. sover alltid här när jag
är själv! kolsvart, lugnt och sköönt (min mamma bor i en klädkammare)
MEN om jag nu får lägenheten så kommer hon få ett eget rum nu (:
finns bara fördelar med att jag flyttar in där! haha. tittade på saker på
ikea´s hemsida http:/www.ikea.se hittade jätte mycket roliga saker där
+ att jag tittade på en tv och småglodde på datorer! vill ha en platt tv
och hänga upp på väggen. har jag velat ha länge!

egentligen borde jag sova, men har ingen lust med det.
är ju som sagt hundfri i cirkus 1 vecka nu så jag kan sova på
morgonen :) eller förresten så kom jag på att jag har ett samtal
14.00, tur att jag kom på det! ska nog titta klart på andra avenyn
för att göra nå skojj! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0