slitet

usch vad jag mått dåligt idag, har inte ens kunnat behålla vatten
i min stackars kropp! fy fan.. nu ligger jag utan familj, hund bara
jag och lugnet. så skööönt :) det är lyxfällan på tv, och kvinnan som
är med i dagens program har skulder på över 600.000 som inte
har en aning om vad hon gjort med dom ?!?!?!? :O mer än en halv
miljon.. sjukt hur människor inte tar hand om sig själva.

jag och mamma har pratat lite och eventuellt så får jag flytta in i våran
uthyrningslägenhet :D hoppas hoppas hoppas! sitter och kollar lite på
möbler om det nu blir så att jag flyttar in där, för om jag gör det så kommer
jag att få köpa och laga mat själv.. även fast det är i samma byggnad som
mammas lägenhet så kommer jag få klara mig själv! SKÖNT!!

behöver införskaffa matbord + stolar, köksredskap, tv och laptop(inte ett måste ;p)
sen lite annat smått och gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0