1a advent

märks det ? nej. För att min mamma är inte hemma, vi brukar som alla andra advent och som alla andra år äta middag tillsammans men i år så har hon valt att stanna hos sin kille. Vi äter aldrig middag tillsammans annars, så då tycker jag att hon kan offra att hon kommer hem en dag tidigare i från honom och umgås med sina barn. men icke sa nicke! Jag absolut ingenting emot om han också skulle vilja komma!
Skitsamma, då nu vet jag iaf vem hon tar först.


Igår så va jag med Åsbrink och en massa annat folk hela dagen, skulle egentligen festat med dom men jag orkade verkligen inte. Så vi 21.00 tiden gick jag till padrino och köpte pizza sen så gick jag hem och slog mig ner i soffan :)
Så otroligt skönt meden lugn lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0