a neverending story

fråga inte om rubriken, det bara vart så! hah

Jag kom typ precis hem från Malin, vi har kollat på tv och muppat oss.
Efter tag så mötte vi Åsa och då drog vi till Donken och tröck i oss lite svullmat.


Imorgon ska jag träna för första gången på jätte länge, har typ inte tränat sen förra vintern. Men nu är det dags, hoppas jag fullföljer mina planer också. Jag och Åsa ska ner och gymma på simhallen. Ska bli skönt att göra någon nytta i mitt liv. (förutom jobbet dåra)

Annars i veckan så ska jag jobba mån, tis, ons, tors . försöka träna några fler dagar än en. Kanske ta mig till stan på fredag och gå ut där om jag inte åker till Lina och Johan i Hallstavik. Men det är ett jävla jobb att ta sig dit, men ska försöka annars tar jag det helgen efter. Vill se hennes lilla tryne igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0