AJAJAJ

Jag har vaknat till och från av att jag har legat på sidan och min axel har värkt så  in i helvete! Men jag tänkte att de säkert bara var något som låg i kläm, så jag bytte sovställning. Men det hjälpte inte dom 34 ggr jag gjorde så. Tillslut vaknar jag med gråten i halsen av att de gör så jävla ont. Så jag testar och sätta mig upp så att den hamnar i hängande läge, ingenting jag gör hjälper :/ VAD SKAA JAG GÖRA ?

Jag ringde mamma i småpanik och sa att jag inte kunde jobba,
för att jag har så jävla ont. Jag kan inte ta hand om barn med en
trasig axel !!?!? Hon vart piss sur, men de får hon va!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Porrkungen Sune! ;)

2008-11-25 @ 11:52:45
URL: http://nak3n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0