Blogga blogga blogga

Ja det känns som om det ända jag gör ikväll är att skriva..
Jag är båda pigg och trött & det suger. Det är för tidigt för
att sova för mig, eftersom jag tror till 110% på att min chef
har rätt om att jag är så förbannat trött hela tiden för att jag
sover för mycket. I snitt dom senaste månaderna har jag
sovit mellan 10-12 timmar vardagsnätter. INTE NORMALT!


Är sjukt taggad för Rock the bells tour 2008 imorgon :D
Ska bli as mysigt att umgås med Annica själv en helkväll
och sjukt kul med konsert eftersom jag aldrig vart på någon.
Åsa gullefjun hämtar oss i mörby som tur är för jag jobbar
onsdag + middag så det blir en lång dag.

ANNICA SLUTA TJURA ÖVER BILDEN OCH TAGGA TILL NU!! ;D

Kommentarer
Postat av: AAAAAA

JAG EEEEEEEE SJUUUUUUUUUUUKT TAGGAD!!!! haha fast har ju bilden i baktanke dock :P<3 love you

2008-11-04 @ 17:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0