Booring

Jag har skit tråkigt.. Har ingenting att göra, inte ens städa! :p
Det finns absolut ingenting att göra i den här lilla byhålan
en vardag. Och på helgerna ? Är festa typ det ända å göra här.
Kan dom inte bygga något här som är typ som fryshuset ?
I wish they could....

Jag jobbar på dagarna, ligger hemma och får strålning och
påbygger epelepsi framför tv och dator, fredag wiho ? då är
det fest, Lördag ännu mer wiho ? nej då är jag bakis eller så
festar jag då med... Roligt liv ? knappast!
Jag önskar att jag kunde ta upp bandyn eller handbollen igen
så att jag har någon sysselsättning. Det ända jag är intresserad
av mer är ridning, men har jag en häst å rida på ? Nope!

Känner att det vart ett inlägg med ganska mycket klagomål men
det behövs ibland. Lätta på trycket lite!

Hoppas ni är mer stämingsfulla än vad jag e ;D


Rock the bells 2008





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0