en annan del av iggesund.

Helgen i Hudiksvall har varit toppen, jag kom i fredags kväll å då mötte Angelica mig så gick vi till henne och lämnade min väska sen gick vi till Louise och börja kröka. Vi åkte hem till deras kompis Jessica och träffade massa folk sen gick vi till bockarna och jag vart utslängd....... Lyckat!

Igår (lördag) så vaknade vi vid tio tiden och gick hem till Lollo och degade sen tog vi bussen ner till hudiksvall och gick på bolaget och tog en bärs på skutan, sen åkte vi tillbaka till Iggesund och väntade på Sarah som kom vid sju sen va kvällen igång, vi satt hos louise några stycken sen åkte vi till Stadt och där slog fyllan till. hahah

Jag åker hem vid sju och kommer till stockholm vid halv 10 typ.


Kommentarer
Postat av: nikki

skulle jag hjälpa dig me bloggen eller din mupp?=

2008-11-23 @ 14:30:43
URL: http://standingstill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0