Fredags kväll ?

när jag slutade så gick jag hem, kissade å vände ut igen för
att vi skulle åka och handla. Jag trodde att vi snabbt skulle in
på willys men nej vi ska åka till arning för att coop har "bättre
kött sortiment" jaja vi åker dit och virrar omkring i 1 timme
sen åker jag hem och då säger jesper att vi ska ta en bärs
på akter baren å det vill jag gärna men det sket sig för att
han tyckte jag va för seg och drog till vallentuna ist.. bläää!
Akterbaren blire ändå, jag går dit med annica och emelie
sen möter vi nog Åsa och Matilda.. and then sportsbar.

Nästa vecka ska jag jobba mån,tis,ons,tors Kanske fre.
Naaaajs, jag kommer få mycket cash i november :D
Underbart nu innan jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0