fullerulle idag.

Gick upp 8 imorse och va trött som faen eftersom vi va på tegel igår, för jag skulle kolla tiden på KS, Åsa min snälle vän ringde åt mig eftersom jag va en zombie, kunde inte somna om så vi låg och drog oss i fleeera timmar. Vid 12 så käkade vi pizza sen vid 13 tiden så begav vi oss mot solna, Malin och Åsa släppte mig vid KS så åkte dom in och handlade hår. Besöket gick bra och snabbt. Eftersom klockan va så mycket mindre än vi trott att den skulle bli så svängde vi in i täby och gick i några affärer, jag hittade: En tröja/tunika, två par leggings, ett linne, en kofta och två "jackor". :)

När vi kom till berga så släppte åsa av mig hemma, då åt jag middag. Somnade sött på soffan ett tag och sen begav mig till sporthallen för att se på Hockey match, Hann kolla en match på natt turneringen.


Och när jag går på gångvägen hem så möter jag en mycket gammal vän, LINDA! visste iofs att hon va här men inte att jag skulle stöta på henne :) Skit roligt att se henne igen. Efter jobbet imorgon ska vi ta en öl och prata lite skit, Både gammalt å nytt :D:D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0