gaaaaaaaaaaaaaaah

usch va jag hatar att inte sova hemma, jag och ida skulle pront
til brolle igår. vilket jag ångrar STORT för det va skit tråkigt
somnade efter typ en timmes ingenting.. men vi va iaf på
sportsbarigår och det va mkt trevligt :) fulla och glada
människor, både gamla och nya ansikten!

idag ska jag börja dagen med att ligga kvar i sängen och såsa
sen ska jag ringa min vän Mikael för jag har lovat honom en
öl svepar dag :) kanske drar till någon av halloween festerna
på tommys & sportsbar.... får se, får se! har sjuuuuukt mkt
mat kvar ifrån igår så om någon är sugen på pastasallad kom
hit och svulla, jag är ensam och hungrig :p Jag bjuder!


Happy halloween peeps!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0