grattis

Grattis Nicole på 20års dagen ;D


Nu ligger jag i sängen igen, har sjuk anmält mig imorgon med.
Jag är helt slut i både kropp och själ (nu lät jag som den där
reklamen :p) Imorgon ska jag försöka ta mig ner till Nicholes
pratik å klippa mig det är verkligen dags och det känns som
om jag får ta å offra mig nu när jag är sjuk för jag hinner typ
inte annars.. vet inte vad tiden går till ?
Ska iaf försöka ta mig modet att göra något roligt med frillan.
Lägger upp bilder på nya frippan imorgon :D

Imorgon bitti kommer mamma och hennes kille hem för
å fira Nicoles födelsedag, så jag får gå upp kl 8 :/ HJÄLP!
hahah..


Och min lilla Hanna är i Gambia de lyllot. Hoppas du hare bäst <3
Http://www.hannahatje.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0