heello.

Nu ligger jag hemma i sängen, halvt död! Fy så trött jag är. Men ändå så lägger jag mig inte ner och sover.. Jag är knäpp! Jag har tittat lite på kläder, hittade två par örhängen och en "mössa" på gulan. Mycket nöjd, letar efter en vinterjacka också. Behöver verkligen en, har bara två stycken (bara!?:S) men den ena är för tunn och den är kort och den andra är en skidjacka som också är kort. Jag vill verkligen ha en lång, det är så skönt om rumpistumpen. Haha! Men jag vill ha en ifrån Peak, men hittar inte den modellen jag letar efter. Den kanske har utgått.. Hittar bara en smalare, mer figursydd och det vill jag inte ha. Jag vill ha en stor, mysig och pluffsig jacka :)

Nu ska jag titta en sista gång sen ska jag sova. Jobb imorrn.

Hoppas att ni har haft en toppen helg, det har iaf jag haft :D



dom här grejerna beställde jag, fast mössan i camo färg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0