hoho

nu har jag nästan precis kommit hem, har varit på akterbaren med hanna, malin jesper och hanna. Eller jag och ena Hanna gick till Grand café och pratade lite om hennes resa för att hon kom hem ifrån Gambia i måndags och tog ett par öl, sen så gick vi och mötte Malin och vi gick till Akter, sen så kom Jesper och andra Hanna dit och joinade.. Riktigt trevligt. Åsa skulle köra mig till centralen imorgon men ickesanicke hon kunde tyvärr inte.. så jag ska åka in imorgon vid elva och kolla lite kläder, har typ två affärer jag MÅSTE gå till innan jag åker.. det är carlings och någon affär jag inte minns namnet på som har sjukt snygga hood tröjor :) + gina eller hm, MÅSTE köpa leggins...


Nu ska jag packa så om jag hinner skriver jag en
rad imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0