hoho

Akterbaren igår me... det va vell trevligt, först va ja där med malin
sen gick jag dit med Patrik, sebbe och pontus. Sen hem och sova.

Jobba idag sen så ska jag hem och duscha sen ska jag ta mig till
malin. Jag ida och malin ska sitta där och umgås och dricka lite.
sen ska vi nog till sportsbar! ovanligt va ? :p
Imorgon kommer min morfar och hans fru hit, vi ska gå ut och äta
lunch eftersom jag och Nicole fyllt år. Sen på kvällen ska jag hem
till mikey. Han har tjatat i år och dar om att vi ska dricka öl och nu
verkar det bli av :) han har tofflat i två veckor så det ska bli
kul att se hans lilla tryne ;D

Nu ska jag bege mig till jobbet, och hoppas på en bra dag!

juste, på tisdag kommer lina hit :D vi ska äta lunch och snacka
lite skit.. Har typ inte träffat henne sen i somras :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0